Du har inga produkter i din varukorg.

Du har inga produkter att jämföra.

Sk

Frakt & Retur

Leveranser och fraktsätt
Vi gör alltid vårt yttersta för att leverera din beställning så snabbt det bara går. Vår normala leveranstid är 1-3 arbetsdagar. Produkter som finns på lager skickas ofta samma dag som du lagt din beställning. Skulle varan mot förmodan vara slut i lager kontaktar vi dig för att lösa det på bästa sätt. Vi bytar aldrig ut eller ersätter en produkt som är slut i lager utan att kontakta dig först!

Vid köp över 500kr bjuder vi på fraktkostnaden! 

Vi samarbetar med DHL, Schenker och Posten för våra leveranser. Det är därför viktigt att du uppger rätt mobilnummer och en giltlig e-postadress när du lägger din beställning. Avisering sker i första hand via sms. Har du angivit en giltlig e-postadress kommer du att få ett mail när ditt paket lämnar oss. Paketet kommer till närmaste utlämningsställe där du sedan kan hämta det. Glöm inte att ta med dig en giltlig legitimation när du ska hämta ut paketet. 

Vill du istället hämta din order i butiken anger du detta i kassan. Du slipper då fraktavgiften men kan ändå använda dig av t.ex. Billmates delbetalning samtidigt som du är säker på att varorna finns färdigpackade i butiken när du kommer för att hämta dem.  

Öppet köp/bytesrätt

Vi på Fiskaonlie vill och jobbar alltid för att du som kund ska vara nöjd med ditt köp. Vi följer svensk lag för distanshandel vilket ger dig full rätt att byta till en annan produkt, storlek eller färg. Du kan även ångra ditt köp helt inom 14 dagar. Det är viktigt att du alltid kontaktar oss innan du gör en retur på en vara. Skicka ett mail till oss på info@fiskaonline.se där du uppger ordernummer, vilka produkter det gäller och att det rör sig om en retur. Du som köpare står själv för frakten vid en eventuell retur. När en vara returneras förutsätter vi att varan är oanvänd och returneras i orginalförpackning med eventuella orginalhandlingar bifogade. När varan är hos oss kontrolerar vi varan och sätter tillbaka pengarna på det konto betalningen skedde från.


Reklamationer
Skulle en vara vara skadad, defekt eller du har fått fel vara ber vi dig att omgående kontakta oss på info@fiskaonline.se eller via telefon så att vi så snabbt som möjligt kan rätta till felet. Om det rör sig om en transportskada, så väl synlig som dold, ber vi dig även kontakta speditören så snabbt som möjligt. Eventuella frakter för ersättningsvaror står självklart vi för.